Aiutemu u mondu à cresce da u 1998

Bona nutizia annantu à u casamentu di l'aluminiu

L'usu estensivu di u legnu in a custruzzione urbana hà purtatu à una deforestazione eccessiva, à una inquinamentu pesante di i rifiuti di a custruzzione, è à danni gravi à l'ambiente ecologicu. A popularisazione è l'applicazione di u sistema di muffa in alluminiu rende a custruzzione di l'edificiu megliu, più rapida è più economica, in ligna cù a riduzione di emissioni à bassu carbonu è a tecnulugia di custruzzione verde, è hè una nuvazione maiò in u campu di a custruzzione di edifici.

Semu impegnati à prumove a trasfurmazione è l'aghjurnamentu di l'industria di e costruzioni è furnisce soluzioni verdi per a custruzzione urbana. Una squadra di R&D cù un centru tecnologicu d'impresa ricunnisciutu naziunalmente è esperti di gestione chì godenu di franchigie speciali da u Cunsigliu di Statu, aderisce à a R&D è l'innovazione di i prudutti di muffa in alluminiu, è prumove vigorosamente u sistema pull-tab. U primu sistema domesticu di foglia disegnata in pienu muffa d'aluminiu hè appiicatu à prughjetti super-alti, è hà vintu u mercatu Altamente ricunnisciutu da i clienti.

Offremu servizii architettonici prufessiunali di cuncepimentu in alluminiu per rendere a custruzzione più efficiente è creà risultati megliu cù menu casseforme. Prughjettatu più di mille edifizii è risolvutu cù successu parechji prublemi di l'industria cum'è super-altezza, edifici duplexi, cantine, edifici prefabbricati di assemblea è corridori di tubi sotterranei

Gestione standardizata, gestione stretta è cuntrollu di ogni prucessu di operazione, per assicurà chì i prudutti sianu consegnati cù zero difetti.

Fornite rifiuti di alluminiu, rifiuti di cassaforma di sostituzione di substratu di cassaforma, pannellu standard.

L'attività di riciclaggio di l'aluminiu hà passatu a certificazione ASI, a basa di riciclaggio di l'aluminiu, prumove u sviluppu verde è durevule di l'industria di l'aluminiu.

Oghje ghjornu, i so prudutti è servizii coprenu 18 pruvincie è cità in tuttu u paese, è sò spurtati versu l'Asia sudorientale, l'Africa è altre regioni d'oltremare. Hè cresciutu rapidamente in una eccellente cumpagnia di tecnulugia di cassaforma di custruzzioni glubale.

Avà in questu tempu speciale, cù influenza Corona in ogni paese. Offremu un prezzu speciale per aiutà u mercatu di e costruzioni à recuperà. Un caloru benvenutu à a vostra dumanda.


Tempu di posta: Sep-09-2020