Aiutemu u mondu à cresce da u 1998

Tipi di Cassaforma Per Strutture in Cemento 9-8

U calcestruzzu di materiali di custruzzione, per e so proprietà eccezziunali, hè largamente adupratu per creà l'elementu di custruzzione. Deve esse versatu in un stampu apposta cuncepitu, chì si chjama cassaforma o otturatore.

I Cassaforma tenenu a forma di u cimentu versatu finu à chì si indurisce è ottene abbastanza forza per sustene si è strutturà u pesu di u materiale. U cassaforma pò esse classificatu in parechji modi:

  • Per materiali
  • Per locu adupratu

A cassaforma hà un rolu fundamentale in a custruzzione di cimentu. Deve avè abbastanza forza per sopportà tutti i carichi presenti durante l'operazioni di colata, è deve poi tene a so forma mentre u cimentu si indurisce.

Quali sò i Requisiti per una bona Cassaforma?

Ancu s'ellu ci sò parechji materiali di cassaforma, i seguenti sò caratteristiche di prestazione generale per risponde à i bisogni di a custruzzioni di cimentu:

  1. Capace di sopportà carichi di pesu.
  2. mantene a so forma cù supporti adeguati.
  3. Cuncretu à prova di perdite.
  4. U calcestruzzu ùn hè micca dannighjatu quandu si caccia a cassaforma.
  5. U materiale pò esse riutilizatu è riciclatu dopu a vita.
  6. ligere
  7. U materiale di cassaforma ùn deve micca deformà o deformà.

Tipi di cassaforma per materiale:

Cassaforma in legnu

U casamentu in legnu hè statu unu di i primi tippi di casse mai usate. Hè assemblatu in situ è ​​hè u tippu più flessibile, facilmente persunalizatu. I so vantaghji:

  • Facile da pruduce è da rimuovere
  • Lighjeru, sopratuttu paragunatu cù i casse metalliche
  • Operabile, permettendu qualsiasi forma, dimensione è altezza di a struttura di cimentu
  • Ecunòmicu in picculi prughjetti
  • Permette l'usu di legnu lucale

Tuttavia, hè ancu avè mancanze:hà una breve vita è piglia assai tempu in grandi prughjetti. In generale, a cascia in legnu hè raccomandata quandu i costi di u travagliu sò bassi, o quandu e sezzioni di cimentu cumplessu richiedenu casse flessibili, a struttura di custruzzione ùn si ripete tantu.

Cassaforma in compensatu

U compensatu hè spessu adupratu cù u legnu. Hè un materiale di legnu fabbricatu, chì hè dispunibule in diverse dimensioni è spessori. In l'applicazioni di casseri, hè adupratu principalmente per rivestimentu, rivestimentu è formate di rivestimenti.

U casamentu di u contraplacatu hà pruprietà simili à u casamentu di u legnu, cumprese a forza, a durabilità è l'esse leggeru.

Cassaforma Metallica: Acciaiu è Aluminiu

U casamentu di l'acciaiu diventa di più in più pupulare per via di a so longa vita di serviziu è di parechji riutilizazioni. Benchì sia costosu, u cassero in acciaio hè utile per più prughjetti, è hè una opzione fattibile quandu si aspettanu parechje opportunità di riutilizazione.

Eccu alcune di e caratteristiche principali di u cassero in acciaio:

  • Forte è resistente, cù una longa durata
  • Crea una finitura liscia nantu à e superfici di cimentu
  • Impermeabile
  • Riduce l'effettu di favi in ​​u cimentu
  • Facilmente installatu è smuntatu
  • Adatta per strutture curve

U casamentu di l'aluminiu hè assai simile à u casamentu di l'acciaiu. A principale differenza hè chì l'aluminiu hà una densità più bassa di l'acciaiu, ciò chì rende u cassero più liggeru. L'alluminiu hà ancu una forza inferiore à l'acciau, è questu deve esse cunsideratu prima di aduprà.

Cassaforma in Plastica

Stu tipu di cassaforma hè assemblatu da pannelli intrecciati o sistemi modulari, fatti di plastica ligera è robusta. A cascia in plastica funziona megliu in i picculi prughjetti chì consistenu in attività ripetitive, cume i casali à pocu costu.

U casamentu di plastica hè leggeru è pò esse pulitu cù l'acqua, pur essendu adattatu per e grandi sezioni è più riutilizazioni. U so svantaghju principale hè di avè menu flessibilità cà u legnu, postu chì parechji cumpunenti sò prefabbricati.

Classificazione di Cassaforma Basata nantu à Componenti Strutturali

Oltre à esse classificati per materiale, i casseri ponu esse classificati ancu secondu l'elementi di custru supportati:

  • Cassaforma murale
  • Cassaforma di colonna
  • Cassaforma in lastra
  • Cassaforma trave
  • Cassaforma di fundazione

Tutti i tippi di casseri sò cuncipiti secondu a struttura ch'elli sustenenu, è i piani di custruzzione currispundenti specificanu i materiali è u spessore richiestu. Hè impurtante di nutà chì a custruzzione di cassetti piglia tempu, è pò riprisentà trà 20 è 25% di i costi strutturali. Per mitigà u costu di u casamentu, cunsiderate e seguenti raccomandazioni:

  • I piani di custruzzioni devenu riutilizà elementi di custruzzione è geometrie u più pussibule per permettere u riutilizazione di cassaforma.
  • Quandu si travaglia cù casamenti in legnu, deve esse tagliatu in pezzi chì sò abbastanza grandi per esse riutilizzati.

Strutture in cimentu varianu in cuncepimentu è scopu. Cum'è in a maiò parte di e decisioni di u prugettu, nisuna opzione hè megliu cà u restu per tutte l'applicazioni; u casamentu più adattu per u vostru prugettu varieghja secondu u cuncepimentu di l'edificiu.


Tempu di posta: Sep-09-2020