Aiutemu u mondu à cresce da u 1998

Attrezzatura di ponteggi di sollevamentu attaccata

L'attrezzatura di ponteggi di sollevamentu attaccata hè un novu tippu di tecnulugia di ponteggi sviluppata rapidamente à l'iniziu di stu seculu, chì hà una influenza impurtante nantu à u prugressu di a tecnulugia di e costruzioni in u mo paese. Trasforma l'operazioni d'altu postu in operazioni di livellu bassu, è cambia l'operazioni suspesi in operazioni interne di u quadru. Hà un cuntenutu significativu à bassu carbonu, d'alta tecnulugia, è hè più ecunomicu, più sicuru è più cunveniente.

Avvanzi prufessiunali:

1. Pocu carbone

Risparmiate u 70% di a cunsumazione di l'acciaiu

Risparmia u cunsumu d'energia di 95%

Risparmia u 30% di i cunsumabili di custruzzione

2. Ecunomicu

Applicabile à u corpu principale di edifici di più di 45 metri. Più hè altu u pianu, più ecunumia hè l'ecunumia, è ogni edifiziu pò risparmià 30% -60% di u costu.

Praticità

Pò esse applicatu à u corpu principale di varie strutture

3. Sicurezza

L'utilizazione di un sistema di cuntrollu sincrunu cumpletamente automaticu è di un sistema di cuntrollu à distanza pò impedisce attivamente cundizioni periculose, è aduttà dispositivi anti-caduta di sicurezza di tippu discu multiplu per prevene fallimenti cum'è u fallimentu di u dispositivu di resettore, chì pò assicurà chì u quadru protettivu sia sempre in un statu sicuru è uttene efficacemente a prevenzione di a caduta.

4. Intelligente

U sistema di cuntrollu di a tecnulugia di carica microcomputer pò visualizà u statutu di elevazione in tempu reale è raccoglie automaticamente u valore di carica di ogni posizione di a macchina di elevazione. Quandu u caricu di una certa posizione di macchina supera u 15% di u valore di cuncepimentu, alarmarà automaticamente è visualizerà a pusizione di alarma in forma di sonu è luce; quandu supera u 30%, u gruppu di apparecchiature di elevazione si fermerà automaticamente finu à chì a colpa sia eliminata. Evita efficacemente i periculi potenziali per a sicurezza causati da un sovraccaricu o una perdita eccessiva di carica.

5. Meccanizazione

Rializate a funzione di u bastimentu bassu è l'usu elevatu. Hè assemblatu à u fondu di u corpu principale di u palazzu à tempu, attaccatu à u palazzu, è continuamente miglioratu cù l'aumentu di l'altezza di u pavimentu. Tuttu u prucessu di operazione ùn occupa micca altre gru, chì migliora assai l'efficienza di a custruzzione, è l'ambiente di u situ hè più umanu, è a gestione è a manutenzione sò più faciuli, L'effettu di l'operazione civilizzata hè più impurtante.

6, estetica

Trascorra l'apparizione disordinata di l'armatura tradiziunale, rende l'imagine generale di u prugettu di custruzzione più concisa è regulare, è pò mostrà più efficacemente è intuitivamente l'immagine sicura è civilizzata di u prugettu di custruzzione.


Tempu di posta: Sep-09-2020