Aiutemu u mondu chì cresce dapoi u 1998

Perchè u quadru di scaffolding hè praticu?

A maiò parte di i travagliadori di a custruzzione usanu issa scaffolding di quadru per migliurà l'efficienza di u travagliu. Hè còmuda è veloce. Hè assai praticu.

  1. Sistema di Scaffolding Frame hè sicura è affidabile: bona prestazione generale, forza di cuscinettu raghjone, bona prestazione impermeabile
  2. Scaffale di u quadru di a porta hè economicu è praticu: secondu l'utilizatori è l'infurmazioni domestici è stranieri, u quadru H cum'è un bonu mantenimentu, pò esse riutilizzatu più di 30 volte, u quadru di bambù hè incomparable. U pesu per unità di area di scaffold di porta hè 50% più bassu di quellu di u quadru di tubu d'acciaio di colpu, è u costu di ogni demolizione hè 1/2 di quadru di tubu d'acciaio è 1/3 di bambù è di legnu. L'ergonomia è i benefici sò significativi, è u più efficaci l'edifiziu, u megliu.

Cina hè statu introduttu da u Giappone, i Stati Uniti, u Regnu Unitu è ​​altri paesi è utilizate stu tipu di scaffolding à a fine di l'anni 1970. U mutivu di sta pupularità hè chì a praticità di l'armatura di quadru H hè sempre stata favurita da i travagliadori di a custruzzione è ancu salvà risorse.

Frame scaffolding hè prima utilizatu in u prughjettu di sustegnu di ferrovie sotterranee è highway.In 1956, JIS (standards industriale giapponese) in relazione à u standard di scaffolding, 1963, u Ministeru di u travagliu in i dispusitivi di sicurezza è salute di u travagliu ancu sviluppatu u scaffolding, supportu. qualchi provisions.In stu modu, Frame scaffolding hè diventatu un strumentu di custruzzione essenziale in a custruzzione. In u 1963, certi grandi cumpagnie di custruzzione in Giappone anu sviluppatu, sviluppatu o acquistatu scaffold di porta è applicà in ingegneria. edifizii in Giappone, l'usu di scaffolding hè ancu di più in più, in u 1970, tutti i tipi di scaffolding sucità accuminciau a surge, perchè u scaffolding affittu pò risponde à i bisogni di l'imprese di custruzzione, riduce l'investimentu di l'impresa, cusì, a quantità di scaffolding frame deve cresce rapidamente.

Nota quandu si usa l'armatura di quadru:

 Attualmente, ogni cità hè in a custruzzione in Cina, è u quadru di scaffolding hè unu di i materiali di sustegnu necessariu in a custruzzione di edifici. L'usu di stu materiale hà purtatu comodità à a custruzzione in l'industria, ma ancu purtatu accidenti à l'. custruzzione.

In ordine per minimize l'occurrence di accidenti in l'usu di scaffold porta, in u Ci hè statu pigliatu qualchi misuri assai nicissariu in cantiere, principarmenti a prutezzione di a sicurità di staff.People custruzzioni sò a forza principali in u prucessu di custruzzione, a prutezzione di a ghjente hè di assicurà chì a custruzzione pò esse realizatu nurmale.Prima per rinfurzà a gestione di u situ di custruzzione, fora di u persunale di custruzzione, u persunale irrilevante ùn deve micca entre.Secunnu, quandu si stallanu ogni accessori, duvemu esse attenti, è cunnette ogni ghjornu. accesoriu strettu è fissà ogni bolt.U terzu, stallà una bona scaffolding prima di mette in usu per fà l'accettazione, l'accettazione senza qualificazione deve esse rectified.Verificate l'scaffolding in usu regularmente, verificate s'ellu ogni accessori hè strettamente cunnessu, in forte pioggia, forte. tempu ventu, à urganizà calchissia à verificà a stabilità generale di u tippu di porta scaffolding.Any connectors loose deve esse rinfurzata.Punti Anchor deve b e rinfurzata se l'accessori sò deformati


Tempu di post: 18-novembre-2021