Aiutemu u mondu à cresce da u 1998

Campu d'applicazione di l'armatura ringlock in Sudeste Asiaticu

Campu d'applicazione di scaffali ringlock in l'Asia sudorientale

 

A caratteristica principale di ringlock u scaffolding hè incarnatu in u "ringlock plate plate", u polu di scaffolding hè saldatu cù una piastra, l'urizontale hè dotata di un giuntu, è u bullone hè adupratu cum'è un connettore per formà un ringlock scaffalu. Stu tipu discagnu hè statu adupratu in parechji paesi in Europa è in America dapoi decennii. Ma hè statu introduttu in u Sudeste in l'anni 1980 è hè un novu tipu di produttu di ponteggi efficienti è sicuri.

ringlock scaffold-2

 

Caratteristiche di novu tippu scaffali ringlock:

 

Multi-funzione; Sicondu esigenze specifiche di custruzzione, pò formà scaffolding à fila unica, doppia fila, quadru di supportu, colonna di supportu, quadru di elevazione di materiale è altre attrezzature di custruzzioni cù diverse dimensioni di quadru modulare è requisiti di carica, è ponu esse disposti in una curva. A struttura di u quadru di forza hè stabile è affidabile.

 

Alta efficienza; a vitezza di assemblea è di smuntamentu hè 4-8 volte più rapida chè l'armatura di u fastener, evitendu i bulloni è i fermaglii sciolti, riducendu l'intensità di u travagliu, è tuttu u prucessu di stallazione è di smantellamentu hà bisognu solu di un martellu per compie.

 

A capacità portante hè grande; a piastra tonda hà una resistenza à tagliu assiale affidabile, è l'assi di varie aste si intersecanu in un puntu. U numeru di traversi di cunnessione hè duie volte quellu di l'articulazione di a ciotola, è a forza di stabilità generale hè 20% superiore à quella di u scaffold cuplock. L'applicazione coordinata di a barra oblicu migliora assai a stabilità generale di l'armatura ringlock.

 

Sicura è affidabile;sò usati bulloni autobloccanti indipindenti in forma di cunei. A causa di l'interlock è di a gravità, ancu se u bullone ùn hè micca strettu, a spina trasversale ùn pò micca esse liberata.

 

Boni benefici cumpleti; serie di cumpunenti standardizati, faciule da trasportà è gestisce, senza cumpunenti sciolti è faciuli da perde, bassa perdita.

 

Cum'è u ringlock- l'armatura hà dimustratu boni effetti d'applicazione in l'ingegneria di a custruzzione in Asia, ma l'Asia ùn hà micca fattu un meccanisimu perfettu per a qualità è e specifiche di l'armatura, è ùn hè statu largamente prumossu è applicatu.

 

Basendu si nantu à i so vantaghji, scaffali ringlock hè adupratu principalmente in i sistemi di supportu di casseforme di custruzzione, a custruzzione di ponti è tunnel, a cunservazione d'acqua à grande scala è l'ingegneria navale, è alcune costruzioni di grande portata.

 


Tempu di posta: Apr-15-2021